lauantaina, heinäkuuta 01, 2006

Luulin eilen että on la.

Aika hiljaista on ollut mun blogin puolella. On ollut kaikennäköistä säpinää ja säätämistä.

Nyt on myös käynyt silai että blogin kuva-antini on vähän aikaa suppeanlainen. Mulla kävi nimittäin niin että Nikon D70 putos lattialle ja remonttiinhan se meni. Saas nähdä paljonko tulee huolta kustantamaan...voi itkua ja haamstenkiristystä. Täytynee katsella mitä vanhempaa matskua multa löytyy ja laitella niistä jotain.

Tuli oltua Säykissä to UPM:n näyttelyn avajaiset. Avajaisten päätyttyä menimme jatkoille Lehtisaareen Virpin luo ja jossain vaiheessa sieltä sitten Vakkariin josta loppujen lopuksi päädyimme Vihtavuoreen Jussin ja Sarin luo. Sen verran tuli tota lääkettä napattua että sekosin päivissä. Menin eilen saunomaan, pää oli la ja miesten saunavuorossa mutta kuinka ollakaan, päivä olikin pe ja olin saunomassa jonkun saunavuorolla. Eräs mies sinne oli tulossa mutta kääntyi ovella pois kun näki minut. Ihmettelin miks se ei tullut sisälle koska oli miesten saunavuoro. Asia selvisi minulle kun menin pihalle vilvoittelemaan ja näin samaisen miehen. Kysyin että oliko se tulossa saunaan jolloin se totesi että se on heidän saunavuoronsa. SILLOIN MULLA KOLAHTI ETTÄ NYT ON PE EIKÄ MIKÄÄN LA...pikkusen mua nolotti ja pyytelin anteeksi tapahtunutta...SILLAI meni mun pe/la ja nyt on sitten oikeesti la 1.7 ja arvaatkaa kenellä on kohta synttärit?

2 Kommenttia

Blogger Merja sanoo:

minulla! huomenna. kiitos.

7:44 ip.  
Blogger Halo Efekti sanoo:

Kääk! Harmittava takaisku tuo kameraa kohdannut. Kyllä aina syö miestä ja naista kun tulee ylimääräistä pakollista rahanmenoa. Minulla on kyllä kamerat pysyneet kunnossa tähän asti...*koputtaa puuta*, mutta omakotitalon vesipumppu sen sijaan sanoi sopimuksensa irti äkillisesti.

Synttärionnituksia kaikille kenellä on syntsät lähiaikoina!

11:25 ip.  

Lähetä kommentti

Pääsivulle